Dostawa i Płatność

PAKOWANIE PRZESYŁKI
Bardzo się staramy, aby przesyłka dotarła do Ciebie w stanie idealnym, dlatego każdą zabezpieczamy najlepiej jak potrafimy. Jeśli podejrzewasz, że przesyłka  może być uszkodzona w czasie transportu sprawdź ją przy kurierze i sporządź protokół reklamacyjny. Dobrze jest również wykonać zdjęcia i dołączyć je do w/w reklamacji.

DOSTAWA ZAMÓWIENIA
Wszystkie produkty staramy się dostarczać w najkrótszym możliwym czasie, zwykle jest to 48h od momentu złożenia zamówienia. Jednak za względu na duże zainteresowanie produktami (szczególnie tymi, które nie są wytwarzane masowo lub są produkowane, czy sprowadzane na specjalne zamówienia), czy okresy świąteczne/sezonowość produkcji (lipiec-grudzień) termin realizacji może ulec wydłużeniu do 14 dni.

PŁATNOŚCI
W MY DOGUE BOUTIQUE możesz zapłacić na różne sposoby:
- za pobraniem, kurierowi w momencie odbioru przesyłki
- przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą/kredytową, zapłacisz już w momencie zamawiania produktów
- system payU

Właściciel MY DOGUE & FRIENDS:

MY HOME STORY Natalia Juszczyk
Chorońska 153/155,42-256 Biskupice
NIP: 9492206691
REGON:364120498
ING BANK 10 1050 1142 1000 0092 2423 5979

PAYMENT DETAILS:
MY HOME STORY Natalia Juszczyk
SWIFT: INGBPLPWXXX
IBAN: PL10 1050 1142 1000 0092 2423 5979

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów